FANDOM

Bohaterzy W grze są dostępne 4 klasy postaci. Opiszę wam każdego z nich:

RZS.png

Ryczerz Zakonu Smoka

Rycerz zakonu SmokaEdytuj

Potężni wojownicy rzucają się z całą mocą na swoich przeciwników i stawiają wytrwale czoła im atakom, przy czym ich smocza krew umożliwia im zastosowanie legendarnych technik walki.

''Podczas walki słyszymy pulsowanie smoczej krwi w naszych żyłach.''

Jak można się domyślić Rycerz zakonu Smoka jest klasą, która atakuje z bliska.  Jak zwylke w RPG'ach rycerze mają dużo punktów zrowia i mają mocne ataki, ale zwinność i szybkość to nie ich atrybut. Wojownik to klasa dla bardziej zaawansowanych graczy.

Czarodziej KręguEdytuj

CK.png

Czarodziej Kręgu

Imponujący uczeni rzucają na odległość za pomocą swoich umysłow magiczne zaklęcia, które mogą być równie niszczycielskie jak siły natury lub które pozwalają im uciec przed ryzykowną walką.

''Najpotężniejszą bronią jet wiedza.''

Kolejna klasa postaci to mag, który jak stwierdzają autorzy tekstu na górze, jego zaklęcia mogą być równie niszczycielskie jak siły natury. W języku gier można powiedzieć że Czarodziej Kręgu w DRO to klasa najbardziej OP. Moim zdaniem właśnie tak jest, ponieważ te zaklęcia są bardzo, ale to bardzo mocne. Mag to klasa dla początkujących, którzy chcieli by się zapoznać z grą, lub nie grali nigdy w RPG.

SL.png

Strażnik lasu

Strażnik lasuEdytuj

Ci zręczni myśliwi i traperzy są nie tylko precyzyjnymi strzelcami, ale dzięki swoim łukom ze sztyletami trudno przewidzieć w walce ich kolejny ruch, co czyni z nich nieprzewidywalnych przeciwników.

''Za pomocą strzał i ostrza zapewniamy równowagę.''

Strażnik lasu to łucznik. Chociaż jeżeli ktoś nie grał w tę gre pomyśli: Hmmm. Jak to łucznik to tylko z daleka atakuje. Jednak w grze jest atak, którym możemy atakować z bliska. Na górze pisze: dzięki swoim łukom ze sztyletami trudno przewidzieć w walce ich kolejny ruch Z tym właśnie jest związany atak z bliska. Reszty się dowiecie w grze. Łucznikiem miło się gra, sam na swoim starym koncie (którego nie pamiętam :P) nabiłem 53 lvl. Łucznik to klasa dla graczy ogarniętych w RPG'ach.

PM.png

Parowy mechanikus

Parowy mechanikusEdytuj

Krasnolud zwykle nie chodzi po świecie sam, lecz najczęściej w towarzystwie swoich mechanicznych wynalazków oraz swojej pukawki. Tym samym jest on zarówno cenionym towarzyszem broni jak też wzbudzającym postrach przeciwnikiem.

''Naprawiamy świat.''

Parowy mechanikus to krasnolud. Jak widziać na obrazku ma swój pistolet. Niestety nigdy tą klasą nie miałem okazji grać ;( UWAGA!!!: Parowym mechanikusem można grać dopiero wtedy, kiedy na jakiejś postaci ma się min. 35lvl lub kiedy ma się premium!!!

PLludekPL (dyskusja) 14:51, mar 8, 2014 (UTC)PLludekPL

Więcej z Fandomu

Losowa wiki